Menu
Your Cart

Terms & Conditions

Produsele achiziționate prin intermediul magazinului online www.artemisromania.ro se pot returna conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative: înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice, începand de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator, conform OUG 34/2014 Art. 14 Alin (1) !

Prezenta facilitate se aplică doar persoanelor fizice, conform legii !

În cazul în care clientul a primit produsul incomplet sau neconform, este necesar ca acest lucru să fie semnalat imediat după verificarea produsului, în prezența curierului, în primă fază prin informare telefonică și ulterior prin completarea formularului de retur transmis de către reprezentantul Artemis. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare ! 

De reținut:

1. Clientul are dreptul de verificare a integritătți fizice a coletului (produsului) în momentul în care îl primește, in prezenta curierului, iar in cazul in care acesta prezinta urme de deteriorare sa dispuna intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare !

2. În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu TVA), sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse !

3. Produsele executate după specificațiile clientului, produsele distinct personalizate, produsele importate conform specificațiilor clientului, precum și articolele speciale comandate furnizorului nu se returnează !

4. În cazul retururilor repetate sau atunci când se consideră că acțiunile Cumpărătorului au fost cu rea intenție, Vânzătorul are dreptul să refuze returul și să solicite daune interese Cumparatorului, în condițiile legislației aplicabile.

5. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator !

Costul transportului este în sarcina clientului, iar în caz de retur taxa de transport achitată la livrare nu se restituie. Având în vedere prevederile legii 249/2015 actualizată, pentru îndeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returnează doar în ambalajul original.

6. Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii Artemis de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. Vanzatorul (Artemis) va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care Artemis nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.

 

Pentru a returna produse te rugăm să urmezi pasii de mai jos:

  • 1. Citește termenii și condițiile sau mentiunile de mai sus privind modul în care se pot returna produsele.
  • 2. Completează formularul de retur de mai jos (după informarea telefonica în prealabil), urmând ca mai apoi să fi contact de unul dintre reprezentanții Fibrex.
  • 3. Dacă ai primit confirmarea că îndeplinești condițiile de retur te rugăm să trimiți produsele prin intermediul unei firme de curierat fără ramburs la adresa indicată de colegii nostri în raspuns.
  • 4. Notează pe scrisoarea de transport (AWB) numărul cererii de retur, iar apoi trimite-ne numarul de AWB și firma de curierat prin care ai trimis produsele. Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost înstiințați că au fost trimise si cele cu ramburs nu vor fi recepționate!
  • 5. După ce produsele au ajuns la noi și au fost verificate vei fi contactat/a privind desfășurarea și finalizarea acestei proceduri !