Terms & Conditions
Produsele achiziționate prin intermediul magazinului online www.artemisromania.ro se
pot returna conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile
consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi
pentru modificarea şi completarea unor acte normative: înainte de expirarea
perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din
prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de
retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevazute la art.13 alin.(3)
si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice,
începand de la ziua în care intră în posesia fizică a
produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator,
conform OUG 34/2014 Art. 14 Alin (1) !
Prezenta facilitate se aplică doar persoanelor fizice,
conform legii !
În cazul în care clientul a primit produsul incomplet
sau neconform, este necesar ca acest lucru să fie semnalat imediat
după verificarea produsului, în prezența curierului, în primă fază prin
informare telefonică și ulterior prin completarea formularului de retur
transmis de către reprezentantul Artemis. Orice sesizare ulterioară nu va
fi luată în considerare !
De reținut:
1. Clientul are dreptul de verificare a integritătți fizice a
coletului (produsului) în momentul în care îl primește, in
prezenta curierului, iar in cazul in care acesta prezinta urme de
deteriorare sa dispuna intocmirea unui proces verbal de constatare a
daunelor. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare !
2. În cazurile în care produsele returnate
prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură,
zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsă, certificate de
garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului
(valoare cu TVA), sumă ce va fi comunicată după evaluarea
prejudiciilor aduse !
3. Produsele executate după specificațiile clientului,
produsele distinct personalizate, produsele importate conform specificațiilor
clientului, precum și articolele speciale comandate furnizorului nu se
returnează !
4. În cazul retururilor repetate sau atunci când se
consideră că acțiunile Cumpărătorului au fost cu rea
intenție, Vânzătorul are dreptul să refuze returul și
să solicite daune interese Cumparatorului, în condițiile
legislației aplicabile.
5. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator !
Costul transportului este în sarcina clientului, iar în caz de
retur taxa de transport achitată la livrare nu se restituie. Având în
vedere prevederile legii 249/2015 actualizată, pentru îndeplinirea obiectivelor
de la art. 14 produsele se returnează doar în ambalajul original.
6. Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in
maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii Artemis de
catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea
returului. Vanzatorul (Artemis) va putea amana rambursarea contravalorii
produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi
conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care Artemis nu s-a
oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma
de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii
produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau
conform procedurilor legale.
Pentru a returna produse te rugăm să urmezi pasii de mai
jos:
- 1.
Citește termenii și condițiile sau mentiunile de
mai sus privind modul în care se pot returna produsele.
- 2.
Completează formularul de retur de mai jos (după informarea
telefonica în prealabil), urmând ca mai apoi
să fi contact de unul dintre reprezentanții Fibrex.
- 3.
Dacă ai primit confirmarea că îndeplinești condițiile de retur
te rugăm să trimiți produsele prin intermediul unei firme de
curierat fără ramburs la adresa indicată de
colegii nostri în raspuns.
- 4. Notează pe
scrisoarea de transport (AWB) numărul cererii de retur, iar apoi
trimite-ne numarul de AWB și firma de curierat prin care ai
trimis produsele. Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de
retur, cele de care nu am fost înstiințați că au fost trimise si cele
cu ramburs nu vor fi recepționate!
- 5.
După ce produsele au ajuns la noi și au fost verificate vei fi
contactat/a privind desfășurarea și finalizarea acestei proceduri !